Selger FAQ

Om konseptet

Forklar nærmere hvordan dere kan hjelpe meg med å starte og drive en nettbutikk hjemmefra?

Vi hjelper deg med å finne produkter, import, lager, salg og markedsføring, ordrebehandling, frakt, retur, kundeservice med mer. 

Den eneste regelmessige oppgaven du har, er å bla gjennom grossist nettsider og velge hvilke produkter du ønsker å selge, og laste opp de nye produktene til din butikk på Smilepris.no. Vi bistår med kalkyler, opplæring og anskaffelse av bilder osv.

I tillegg oppretter vi og drifter nettbutikken din på Smilepris.no.

Er dette dropshipping, hvor jeg markedsfører/selger andres produkter og tjener provisjon?

Nei, dette er ikke dropshipping. Den nettbutikken du skal starte og drive er en fullverdig tradisjonell nettbutikk hvor du skal importere og selge dine egne produkter. Du investerer kun i ditt eget varelager og markedsfører nettbutikken din gjennom sosiale medier og andre mulige kanaler.

Husk at den eneste regelmessige oppgaven du har er å bla gjennom grossistenes nettsider, og velge hvilke produkter du ønsker å selge, og laste opp nye produkter til din butikk på Smilepris.no. Vi gjør alt annet.

Hva er minimums investering for å komme igang med min 'drive hjemmefra' nettbutikk på Smilepris Markedsplass?

Invester så lite som 6000 kr. Du skal bruke minimum 5000 kr på ditt varelager, og 1000 kr i systemet vi bygger for deg.

En liten medlemsavgift og variable innkjøps- og salgsrelaterte kostnader kommer i tillegg.

Må jeg si opp min heltids/deltidsstilling for å starte og drive nettbutikk på Smilepris Markedsplass?

Absolutt ikke. De oppgavene du har (velge og laste opp produkter) kan gjøres når som helst og fra hvor som helst, derfor kreves det ikke at du sier opp din heltids /deltidsstilling.  

Når volumet øker, har du mulighet til å outsource oppgavene til billigere alternative kilder.

Jeg er student, er det mulig for meg å starte en nettbutikk på Smilepris Markedsplass uten at det er til hinder for mine studier?

Ja, absolutt. De oppgavene du har (velge, og laste opp produkter) kan gjøres når som helst og fra hvor som helst . 

For en mindre bestilling av varer, bruker du kun noen få timer hver gang du bestiller.

Vi anbefaler at du bruker noen timer for å markedsføre nettbutikken din og produktene dine på sosiale medier osv.

Når volumet øker, har du mulighet til å outsource oppgavene til billigere alternative kilder.

Jeg er pensjonist og har ikke veldig erfaring med internett, er det likevel mulig for meg å starte en nettbutikk på Smilepris Markedsplass?

Ja, hvis du har datamaskin kompetanse til å se på nettsider, nyheter, laste ned bilder osv. har du allerede den kunnskapen du trenger for å velge og laste opp produkter.

Husk at den eneste regelmessige oppgaven du har er å bla gjennom grossistenes nettsider, og velge hvilke produkter du ønsker å selge. Deretter laster du opp de nye produktene til din butikk på Smilepris.no. Vi bistår med kalkyler, opplæring og anskaffelse av bilder osv.

Jeg bor ikke i Norge, er det likevel mulig for meg å starte en nettbutikk på Smilepris Markedsplass?

Ja, det er mulig fordi du kan gjøre din del av oppgavene online fra hvor som helst.

Må jeg være i stand til å kunne skrive flytende norsk for å bli en selger på Smilepris.no?

Ja, fordi en av de viktigste oppgavene til selgere på Smilepris Markedsplass er å kunne skrive produktbeskrivelser på norsk.  Det er veldig viktig at man beskriver sine produkter tydelig og på god norsk. 

Hvis du vil leie inn denne tjenesten fra andre personer med norskkunnskaper for å lage produktbeskrivelser, da kan du selvfølgelig bli en selger om du ikke behersker norsk språk selv.


Hvem er den juridiske selgeren?

Som standard er det vi som er den juridiske selgeren.

Du, og vi har et långiver-låntaker-forhold. I steden for å låne oss pengene, investerer du i produkter. Produktene dine blir lagret på vårt lager på ditt navn til de blir solgt. I stedet for renter får du utbetalt halvparten av overskuddet varene dine henter inn.

Du dekker også innkjøps- og salgsrelaterte utgifter som blir lagt til produktenes kostpris.

Derfor som en nystartet selger på Smilepris.no, trenger du ikke å levere momsoppgaven og betale moms direkte til staten for de varene vi importerer og omsetter for deg. 

Hvis du ønsker å omsette varene selv, kan du også gjøre det. Det er en annen type avtale og regler som blir publisert senere.

Hva er risikoen? Er det noen mulighet for at jeg kan tape hele min kapital?

Som i enhver type forretnings virksomhet vil du bestandig møte en viss grad av risiko.

I din situasjon vil du bare kunne tape penger hvis produktene dine ikke kan selges for høyere priser enn kostpriser. Dette er veldig usannsynlig fordi vi handler ikke med produkter som forfaller eller forringes med tiden. Før eller senere vil vi kunne selge produktene dine, i det minste for kostpriser ved å kjøre salgskampanjer osv.

En annen måte du kan tape penger på er hvis produktene dine blir returnert eller har en eller annen form for defekt og ikke kan selges.

Det er egentlig produsenten/leverandøren som bør bære disse kostnadene. Imidlertid er de fleste av våre leverandører utenlandske selskaper, og de vil be oss å returnere de mangelfulle varene på vår regning for å sjekke og se om de kan refundere for disse varene.

Vår årelange erfaring i denne bransjen forteller oss at det ikke er verdt å sende disse varene tilbake, fordi forsendelseskostnadene vil være mange ganger høyere enn selve produktkostnaden.

Hvis produkt kostnadene er veldig høye, er det verdt å gå videre med. Hvis ikke, er det bedre å avskrive kostnadene og gå videre. Men etter vår erfaring skjer dette veldig sjelden, fordi vi har meget solide og strenge kvalitetskontroll mekanismer i Kina.

Innkjøp, import og varelager

Hvordan håndterer jeg innkjøp og import uten noen form for erfaring eller faglig kunnskap?

Det er vi som bestiller og importerer dine varer. Den jobben du har i sammenheng med innkjøp og import, er kun å bla gjennom grossistenes nettsider og velge hvilke produkter du ønsker å selge. 

Hvordan vet jeg hvilke produkter jeg skal velge å selge?

Vi har laget enkle og systematiske måter som skal hjelpe deg å velge produkter. Dette er noe du vil lære mere om, når du har blitt en selger på Smilepris.no.

Hvem betaler import toll og moms?

Det er vi som regner ut og betaler toll, moms og andre importavgifter som trekkes fra dine midler.

Vedr. toll og andre importavgifter

Toll og andre importavgifter regnes som innkjøpskostnader, og legges til innkjøpspriser.

For eksempel, hvis vi importerer 10 bukser, og en bukse koster kr.40,- inkl. alle kostnader som har påløpt varen når den ankommer Norge, og vi betaler 12% toll og kr. 200 i avgift, da vil innkjøpsprisen per bukse øke til kr. 64,80.

Vedr. MVA./moms

I praksis er det sluttkunden (kunden som kjøper varen for forbruk) som betaler moms til staten. Import moms er ikke en kostnad for oss. 

Likevel når vi importerer en vare, må vi betale 25%* av total innkjøpskostnaden som mva. til staten.

Når vi videre selger varen til en kunde, legger vi til 25%* moms på utsalgsprisen. 

Når vi leverer momsoppgaven, som må gjøres hvert kvartal, må vi trekke utgående total moms fra innkommende total moms og betale den differansen til staten. 

Som Smilepris Markedsplass selger, står du overfor og betaler 25% moms som påløper ved import, sammen med de andre innkjøpskostnadene forklart ovenfor.

Du får tilbake momsen fra oss når varen din er solgt. I tillegg får du selvfølgelig varens originale kostnad pluss din del av fortjenesten som ble gjort ved salg av varen.

Vær klar over at som en nystartet selger på Smilepris.no, trenger du ikke å levere momsoppgave og betale moms direkte til staten for de varene vi importerer og omsetter for deg. Det som skjer er at du låner oss penger for å kjøpe varer. Vi omsetter varene og betaler halvparten av fortjenesten til deg.

I selvangivelsen skal du føre de inntektene du tjener igjennom oss som øvrige inntekter.**

Hvis du ønsker å omsette varene selv, står du helt fritt til å gjøre det men det er en annen type avtale og regler som blir publisert senere.

*De fleste produktene vi skal kjøpe og selge har et moms nivå på 25%.
**Dette er kun et forslag, ikke på noen som helst måte et profesjonelt råd.

Hvordan kan jeg være sikkert på at dere ikke legger til provisjon på de varene dere bestiller for meg?

Du får tilgang til alle grossist nettsider hvor du kan sjekke prisene selv. Du bestemmer selv hvilke produkter du vil bestille basert på de innkjøpsprisene du ser på grossistens nettsider. Det er full gjennomsiktighet og åpenhet så her er det ikke mulig å legge til provisjonuten at det oppdages. 

Hvor lang leveringstid beregnes fra leverandør i f.eks Kina, til deres lager i Norge?

Normalt, vi kan få varene levert med express flyfrakt innen 5 - 7 virkedager. Store forsendelser eller store varer som møbler osv, må vi benytte sjøtransport, som kan ta opptil 25 -30 virkedager.  

Kan jeg besøke lageret deres og inspisere produktene mine når jeg måtte ønske?

Det kan du gjøre, men vi anbefaler at du avtaler dato og tidspunkt på forhånd.

Kan jeg bestille varer selv fra de leverandører jeg kjenner til, hvis ja, fra hvilket land kan jeg bestille?

Ja, det kan du gjøre, men da må du importere i ditt eget navn eller ditt eget firma/foretaks navn. Her kan vi også bistå deg med import formaliteter osv, om ønskelig.

Du kan bestille hva som helst og fra hvor som helst, så lenge det tilfredsstiller norske lover og regler.

Utgifter, fortjeneste og kalkyler

Hvilke innkjøp, import, og salgsrelaterte utgifter står jeg overfor?

  • Du står overfor alle innkjøps- og import relaterte kostnader till varen ankommer Norge. 
  • Du står overfor toll og øvrige import relaterte utgifter i Norge.
  • Du står overfor frakt fra vårt sentrallager og ut til kunde.

Vær klar over at de ovennevnte utgiftene legges til produktets kostpris før vi legger til fortjeneste og moms. I praksis er det kunden som dekker disse utgiftene, som igjen kommer tilbake til deg når varen er solgt.  

La oss se på et tilfeldig produkt hvordan en typisk kalkyle kan se ut:

For eksempel, hvis vi kjøper denne jakken i Kina for kr. 186,-;

Hvis alle innkjøps- og import relaterte kostnader til varen ankommer Norge er kr. 80,-;

Hvis toll og øvrige import relaterte utgifter i Norge er kr. 40,-;

Total kostprisen for produkten blir kr. 296,-.

Hvis vi legger til en fortjeneste på 50%, salgsprisen eks moms blir da kr. 459,-;

Hvis frakt fra vårt lager til kunde er kr. 40,-;

Kunde får levert varen for kr. 614,- inklusive moms og frakt.

Blir dette en god handel for kunde?

Selv om denne jakken koster kr. 393,- på AliExpress, og når en norsk kunde importer denne jakken til Norge, må det betales moms og importavgifter, som øker sluttprisen betraktelig mer enn vår pris på Smilepris Markedsplass.

Husk at en tilsvarende skinnjakke på samme kvalitetsnivå koster 1300 - 1800,- kr hos norske og europeiske nettbutikker.

Vedrørende MVA. ved import

Du betaler mva ved import, denne summen får du tilbake når varen er solgt. Husk moms er ikke en utgift.

Utgiftene per produkt går ned ved innførsel av store kvantum

Husk at du deler innkjøps-, import, og salgs relaterte utgifter med andre selgere. Jo større antall produkter vi importerer ved en forsendelse, desto mindre blir kostnadene per produkt. Derfor er det viktig at du hjelper oss å verve mange selgere. 

Du deler fraktkostnader med andre selgere og kunder får fri frakt

Vi har bestemt å inkludere frakt kostnader fra vårt lager til kunde i produktprisene, det vil si å gi fri frakt på alle varer. Her deler du også frakten med andre selgere. 

Hvis en kunde bestiller 3 varer fra tre forskjellige selgere, og frakten ligger på kr.99,-;

Din jakke veier ca. 400g volumvekt, og to andre selgeres produkter veier 600g. Da betaler du kun kr. 40,- for denne forsendelsen.

Hvor mye kan jeg forvente å tjene pr produkt eller pr 1000 kr jeg har investert?

Smilepris.no og du som nettbutikk eier deler fortjeneste av hvert solgte produkt likt, dvs. femti-femti ordning. (Husk at den eneste regelmessige oppgaven du har er å bla gjennom grossistenes nettsider, og velge hvilke produkter du ønsker å selge, og laste opp nye produkter til din butikk på Smilepris.no. Vi gjør alt annet.)

For eksempel, vi la til 50% fortjeneste på jakken vi nevnte på i det forrige eksemplet, som tilsvarer kr. 163,-. Du får halvparten som er kr. 81,50 pr solgte jakke, og vi beholdler den andre halvparten som er kr.81,50

Husk at 50% er en veldig pessimistisk fortjeneste. Det er tonnevis av produkter som kan ha bedre fortjeneste margin en dette. Det er konkurransen som bestemmer hvor mye fortjeneste vi kan legge til. 

Vår strategi er å fokusere på å øke volumet ved å selge billigst mulig. Når volumet øker får vi bedre priser fra leverandører og utgifter pr produkt går også ned. På den måten vil kundene fortsette å få varene til like lave priser, kanskje enda lavere mens fortjenesten øker for selgeren.

Hvem bestemmer fortjenestemargin og salgsprisene på mine produkter?

Vi forbeholder oss retten til å bestemme utsalgsprisen og fortjenestemargin for alle produkter som selges på Smilepris Markedsplass. 

Du kan gjerne komme med forslag og begrunnelser. Siden vi har en felles målsetting, vil man bestandig kunne komme til enighet. Hvis vi ikke kan tilfredsstille din forespørsel, vil vi forklare hvorfor.

Prisstrategien vår er at vi bør selge samme eller tilsvarende varer med samme kvalitetsnivå (ikke nødvendigvis samme merke) betydelig lavere enn konkurrentene. Så lenge du priser dine produkter basert på dette prinsippet, vil det ikke være behov for endringer.

Må jeg betale moms på fortjeneste jeg tjener gjennom dere?

Du som selger skal ikke svare for moms på omsatte varer da det er Smilepris.no som står for det.

Du skal derimot svare for moms på dine opparbeidede fortjenester/forskudd du tjener ved salg av varer gjennom oss. 

Du vil få tilsendt full rapport/oppsett fra oss på hvordan din fortjeneste sum er oppstått. Denne summen/tallet er den du bruker når du sender faktura til oss for å kreve din opparbeidede fortjeneste.

Det er verdt å merke seg at du ikke skal fakturere pluss moms så lenge grensen på 50.000 kr ikke er nådd. Straks du har oppnådd grensen på 50.000. kr og du har fakturert oss for dette, skal fakturaene som du sender til oss etter dette inneholde moms. 

Under momsgrense:

Vi sender deg summen på ditt opparbeidede fortjenestebeløp du skal benytte i din faktura du sender til oss (uten moms)

Over momsgrense:

Vi sender deg summen på ditt opparbeidede fortjenestebeløp du skal benytte i din faktura du sender til oss (her skal du legge til moms)

Eksempel:  vi sender deg summen på ditt opparbeidede fortjenestebeløp 26.000 kr. Du sender faktura til oss på 32.500 kr (26.000x1,25).

Medlemskap

Hvor mye er medlemsavgiften og fra når må jeg begynne å betale den?

Medlemsavgiften er kr. 299,- pr måned, og du begynner å betale fra den dato/måned dine første grupper av varer ankommer vårt lager i Norge.

Du får tilsendt faktura på mail i god tid med 14 dagers betalingsfrist.

Hva får jeg som et betalende medlem?

Medlemskapet gir deg privilegier til å åpne en nettbutikk på Smilepris.no markedsplass, og samtidig kvalifiserer deg for å motta våre tjenester som å finne produkter, import, lagre, salg, markedsføring, ordrebehandling, frakt, retur, kundeservice med mer.

Du får også en lagringsplass på opptil 3 kubikkmeter (m3) (som tilsvarer en hel lagerreol på 2000x2000x600 mm, 4 hyller) på vårt lager i Norge for dine produkter.

Hva om jeg trenger større lagringsplass for flere paller med varer?

Det er fullt mulig å søke større lagringsplass på vårt lager i Norge. Vi skal sørge for at det alltid er god plass på vårt lager slik at våre selgere får utvide sine virksomheter når de vil. Vi skal også sørge for at du får den beste prisen pr kubikkmeter lagerplass.

Er det bindingstid på medlemskapet?

Nei, det er ingen bindingstid på medlemskapet. Du kan avslutte samarbeidet og legge ned nettbutikken din ved å sende en e-post til post@smilepris.no. Vi skal gjøre opp og stenge kontoen din innen 30 dager. 

Øvrige

Skal jeg etablere et aksjeselskap (AS) eller et enkeltpersonforetak (ENK)?

Vi krever ikke at du etablerer et aksjeselskap (AS) eller et enkeltpersonforetak (ENK) for å bli en selger på Smilerpris.no fordi det er vi som omsetter dine varer. 

Du som selger skal ikke svare for moms på omsatte varer da det er Smilepris.no som står for det. Du skal derimot svare for moms på dine opparbeidede fortjenester/forskudd du tjener ved salg av varer gjennom oss. 

Straks du har oppnådd grensen på 50.000. kr og du har fakturert oss for dette, skal fakturaene som du sender til oss etter dette inneholde moms.

Som næringsdrivende eller ansvarlig for en organisasjon med omsetning over et visst beløp, skal du som hovedregel registrere virksomheten i Merverdiavgiftsregisteret.

Vi er ikke i stand til å svare når må du registrere et firma. Vi anbefaler deg å konsultere med fagfolk for å få svar på dette spørsmålet.  

Hvis en av mine kunder vil returnere en vare, hvordan gjør jeg dette?

Vi behandler returer. Kunden vil få beskjed fra oss om å returnere varen direkte til vårt sentrallager på Østlandet.

Når det gjelder klær og sko, er det mulig å kjøpe “merkeklær/merkesko”?

Ja, vi skal introdusere deg til noen leverandører fra Europa hvor du kan kjøpe merkeklær/merkesko. Men du må være klar over at merkevarer ikke tillater deg å ha veldig høy margin hvis vi skal være konkurransedyktige.

Må jeg noen gang ta hånd om kundeservice?

Nei, vi tar hånd om kundeservice, og sørger for at alle kundehenvendelser besvares innen rimelig tid.

Siden vi sjekker og sender ut alle varer selv, vil vi være i stand til å svare på alle henvendelser. 

Hvis det er noe vi trenger forklaring på fra deg, for eksempel en kunde har spørsmål om noe du har skrevet i produktbeskrivelsen, vil vi sende spørsmålet videre til deg. Du svarer oss, og vi videresender svaret til kunde.

Jeg har ikke særlig data teknisk erfaring, må jeg ansette og lønne en datakyndig?

Nei, hvis du noen gang har benyttet en datamaskin for å se på nettsider, nyheter, laste ned bilder osv.  Da har du allerede den kunnskapen du trenger som kreves for å velge og laste opp produkter.

Husk at den eneste regelmessige oppgaven du har er å bla igjennom grossistenes nettsider, og velge hvilke produkter du ønsker å selge, og laste opp nye produkter til din butikk på Smilepris.no. Vi bistår med kalkyler, opplæring og anskaffelse av bilder osv.

Trenger jeg et budsjett for markedsføring?

Vi oppfordrer deg til å gjøre alt du kan for å markedsføre din nettbutikk på alle mulige måter. Vi krever ikke at du har et bestemt markedsføringsbudsjett. Vår SEO og andre markedsføringskampanjer dekker alle butikker og produkter på Smilepris.no.  

Jeg er ikke særlig god på engelsk språk, enda mindre “forretningsengelsk”, blir det et problem?

Nei, det blir ikke et problem fordi det er vi som bestiller varer for deg og kommuniserer med leverandører på vegne av deg hvis det oppstår noe.

Den største og samtidig hovedgrossist nettsiden du skal bruke og velge varer ifra er 1688.com. Vi gir deg tilgang till hele 1688.com katalogen på norsk ved hjelp av Google-oversettelse.

Du må kunne litt engelsk slik at du kan bla gjennom andre grossist nettsider, men her kan du også bruke Google Chrome nettleserens innebygde ovesettelsesverktøy for å oversette nettsidene.

Er det noen form for begrensning av hvilke type produkter jeg kan selge i min nettbutikk på Smilepris Markedsplass?

Du kan bestille hva som helst og fra hvor som helst så lenge produktet er lovlig og tilfredsstiller norske lover og regler, og vi lovmessig sett kan selge billigere en konkurrenter.

I tillegg har vi besluttet å ikke importere matvarer (spiselig/inntak i kroppen), medisinske varer, kosmetikk (varer som påføres kroppen) og ikke-kinesiske merkevarer fra Kina og land utenfor EØS, USA og Kanada.

Kan jeg kjøpe produkter fra andre steder enn gjennom Smilepris Markedsplass og likevel tilby produktene på Smilepris Markedsplass?

Ja, det kan du gjøre så lenge varene er skaffet/kjøpt på lovlig måte.

Må jeg være forberedt på å komme i den situasjonen at jeg må pakke og sende ut varer direkte til kunde?

Nei, det trenger du ikke. Inntil videre er det kun vi som sjekker, pakker og sender ut alle forsendelser til kunde.

Kan jeg, eller må jeg lagre produkter hjemme hos meg selv også?

Du har ikke behov for å lagre produkter hjemme hos deg selv, da produktene vi importerer for deg lagres på vårt sentrallager på Østlandet.

Hvis du har produkter hjemme hos deg selv, og du ønsker å selge dem på Smilepris.no, må du sende varene over til oss, da alle varer sendes ut fra vårt sentrallager på østlandet.

Tar Smilepris Markedsplass hensyn til SEO?

Det er vårt hovedfokus når det gjelder markedsføring. Vi investerer mye ressurser på søkemotoroptimalisering. Vi vil være på første siden på Google.no for mange søkeord, inkludert søkeord som du har valgt for dine produkter.  

Hvis jeg har etablert en nettbutikk på Smilepris Markedsplass, kan jeg benytte meg av influencere, eksterne bloggere og annen reklame i privat regi?

Ja, det kan du gjøre. Økt markedsføring, resulterer i økt omsetning for din nettbutikk.

Kan jeg starte en blogg i min nettbutikk?

Ja, du kan drive blogg og sende trafikk direkte til din nettbutikk. Foreløpig har vi ikke en innebygd blogg funksjon på Smilepris.no, men du kan benytte andre gratis blogg tjenester som https://blogg.no/.  

Hvor lang tid går det fra kunde bestiller varer i min nettbutikk, til varen er levert på kundens oppgitte leveringsadresse/postkontor?

Normalt sendes alle ordrer ut innen 24 timer på virkedager. Kunde vil få sin forsendelse levert iløpet av 1 - 3 virkedager, avhengig hvor i landet de bor.

Hvordan kan jeg stole på at dere utbetaler mine rettmessige fortjenester, osv. til rett tid?

Vår forretningsmodell som er selve "hjertet" i vår organisasjon er bygd opp på den måten at hvis ikke du er komfortabel og tjener penger, ja da tjener heller ikke vi penger. Din økende vekst og støtte er nødvendig for vår vekst. Her er vi alle avhengig av å spille på samme lag for å kunne lykkes. Du som en suksessfull nettbutikk eier, og vi på Smilepris.no som organisasjon. Dette gir deg en trygghet for utbetaling til rett tid vedrørende dine opparbeidede fortjenester på Smilepris.no 

Vi er et aksjeselskap som er norskregistrert, og du kan alltid søke hjelp fra relevante myndigheter hvis det skulle vise seg at Smilepris.no ikke har overholdt, eller har brutt noen form for avtale med deg som nettbutikk eier.

Hva skjer med min investering/bidrag på 1000 kr hvis antall deltakere/selgere ikke nåes?

Vi vil fortløpende vurdere å utvide kampanjen med tre måneder eller mer. Dette vil vi ta stilling til etterhvert som kampanjen skrider frem. Vi vil også kartlegge hvor mye de "tidlig interesserte" selgerne er villig til å investere i sitt varelager. Hvis selgerne er interressert i å investere kr. 20 000,- eller mer, kan vi på det grunnlaget vurdere å starte nettbutikken med et mindre antall selgere, for eksempel 500.

Hvis vi skulle komme i den situasjonen at Smilepris Markedsplass ikke kan igangsettes, vil vi selvfølgelig tilbakebetale hele summen du har innbetalt.